paarteyyy at work!

Precis kommit hem från jobbet.
Det var riktigt kul ikväll!!! Richard och jag stod i ena baren och Andreas och Axel stod i andra..
Sweet. Självklart bästaste Grönis vid spelarna - med det här konceptet kan det ju bara bli succé!
Idag var det dock extra kul! Bra gäster och Bra fest!
Mer sånt här tack=) Alla var glada och inget större rötägg. me likey!

Jag ska upp om dryga två timmar och åka till Stenungsund. Konståkningstävling och våra tjejer tävlar.
Kommer bli jättekul men det kommer oxå behövas en REJÄL stor dos koffein!!
Kan ju inte somna. Ni vet när man lägger ner huvudet på kudden och märker rätt snart att - neee det här kommer inte att funka.
Därför la jag mig här ist. kanske gör mig tröttis=)

håhåjaja... hoppas jag får min iphone snart med... den blev ju snodd förra veckan och har inte fått färdigt med försäkringen och polisen och allt sånt än... jobbigt..! och dyrt!

Vänner - låt aldrig er Iphone bli stulen eller lost! onödiga utgifter!:/

jaja,, powersova i en timma maybe?
yessssss plz!

drömmer mig bort tillbaka till newwan och sommarna... underbart! fest vaaaarje dag=)
















haha Mike hade en tshirt so det stod Ajja Bajja på!, och en med Jeg elsker deg
ingen aning om hur han fick tag i dem..

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0