ont

Ajajaj...  Har fått jtteont i GluteusM-fästet... har ingen aning om varför.. men min trännig imorse resulterade i Bara 25 minuter cross, ett tappert 20 sekundersförsök på gångbandet och sedan lång stretch...
e hemma nu och har snackat med mamma.. har fåt lite positioner jag ska vila i... så får det bli bättre för jag har bodycombat halv ett! jaja- vad stressar jag för? såklart det kommer bli bra!

somnade igår till handbollen... nån gång efter tio minuter sådär.. jag va SÅ trött! det va helt underbart.
Vid åtta vaknade jag till och förflyttade mig till sängen och fortsatte sova.
så jag fick ihop 11-12 timmar! DET beövde jag!

Ett snabbt besök på gymmet och nu har jag ätit frukost.
Två stekta ägg och en bit bagel. Gott gott gott!

har en bunt på sisådär 10-15 oöppnade brev som jag ska börja gå igenom.... ojojojo... jag blir alltid nervös när jag får brev!! Alltid! det e jättejobbigt! känner ni igen er??

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0