Om ni fick välja ...

Jag vill vara med i fångarna på fortet!!!

Gud vad kul det skulle va!!

Jag tror tillochmed att det skulle passa mig=)
Ni vet hinderbanor av olika slag, smidighet, snabbhet, styrka, finurlighet... sånt jag gör liksom=)

AA, skulle vara riktigt skoj!!!!!
Sen e det väl självklart svårare än det ser ut och bla bla bla, men jag skulle vilja vara med ändå!!!!=)
Så om du e producent eller något och läser detta - Skicka dit mig!
Som i lördags (sitter & kikar nu)... syskonpar..
Jag å min bror typ=) så istället för att vara mot varnadra kunde det vara två syskonpar i varje lag eller nåt.
Skulle vara klockrent!!

Vilket program skulle ni vilja vara med i???? om ni fick välja ...


ttys

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe ja det skulle va kul att va med där :)

2011-01-24 @ 20:37:08
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0