Nike Convention

Bra klasser, mycket inspiration, sköna föreläsningar, bra uppträdanden!

Musse Hasselvall var conferencier (han gjorde allt från att strippa till att stöta på Petter, som i sin tur visade gamla kort på Musse från hans TIDIGA modellkarriär! =) haha)
Musse hade även lite hjälp av Linda Sundblad som även sjöng en truddelutt, Petter föreläste och uppträdde, Odd Mollys grundare Per Holknekt berättade om sitt liv och gav lite visa tips, likaså gjorde Blossom, Elin Af klingberg m.fl.

Jag tog klasser för underbara Åsa Fornander, Ambra Succi (Bounce)Skön stil! kom att tänka på Whynn holmes och Nico när jag tog henne. Me like!, Viveca Jensen, Magnus Ringberg, Marvin Foster Jr, Kimmo Jukkuri, Ji-Pyo Lim (som krossade träbrädor med fingertopparna!!!) Fredrik Andersson, Jerico Mc Duffle, Josef Matthews, och sist men  INTE MINST Benny Ninja (som känt kommer från NYC, där jag tog klasser för honom, så det va kul med ett återseende!) han är ju faktiskt The Father i dubbel bemärklse!!

På fredagen när jag kom upp åkte jag efter en snabb shoppingrunda ut till Solna och Streetstar.
Kul kul!!

här kommer lite kort och länkar. eftersom jag inte fattar hur man lägger upp videos direkt i bloggen så länkar jag bara vidare dem till en ny ruta :-)

Som Per säger "- Ibland är det förståndigt att vara oförståndig, gör inte något som du inte kan, utan gör det först istället på DITT sätt"





Även på streetstar var The Father Benny Ninja med. Hans roll här var domare för Wackingen och Vougingen.
Men han hann även med ett litet solo till ALLAS förtjusning! Bättre kroppskontroll e svår att hitta!


Branta rullisar vid tunnelbanan i Solna



Linda Sundblad sjöng lite



I love Benny!
*host host, tänk inte på min skengravida mage som jag fick till alldeles ypperligt...:/*




stora scen





på hotellet på lördagen..................

















Musse is the shit! =)

naee,, orkar inte lägga upp några videos... gör det imorgon ist.

hoppas ni har haf en bra helg!!!=)

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0