lonleyness ...

Så om jag tänker efter så har jag väldigt sällan bott själv.
Jag flyttade hemifrån när jag var.... 17 tror jag... eller om jag hade fyllt 18.. men tror inte det..
jaja, iaf så flyttade jag direkt ihop med min dåvarande pojkvän. Vi bodde ihop ända tills jag flyttade till USA då jag bodde ensam en kort tid tills jag flyttade ihop med mina första "roomies" ...
Sen gick det av bara farten. jag har bott i många lägenheter men väldigt lite själv.
Nu när jag sitter här i min 2a hands lägenhet där ytterst lite är mitt. ja,  det känns ju helt enkelt inte som min lägenhet bara och det är det ju inte heller så.. ja, iaf nu när jag sitter här... så känns det väldigt ensamt...
Jag har klarat av många kriser och svåra perioder alldeles själv, men vissa tider känns mer än andra. och idag är en sådan dag... då Jag gärna hade velat ha någon att mysa med, titta på tv med, eller bara vara med.
...
...
...

Skulle gärna ta en prommis men det regnar/snöar lite, blåser och mina joggingskor är på gymmet, och mina braiga varma träningsjackor är i Dalsjöfors... så det passar sig liksom inte...

tur att jag har handbollen. Sverige-Danmark, 6-7 - 13.00 min.
ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0