konferensresan ...

Sitter och kollar på konferensresan....
Jag vet inte riktigt vad jag tycker men tänker nog inte titta på ett avsnitt till direkt....

Det är faktiskt lite... ja... vissa saker är faktiskt till och med lite skamliga... Vilka vill vara med och stå för endel grejjer dom gör egentligen??! nae.. lite för mycket för min smak.. Men det finns säkerligen många som gillar det så titta på ni=) smaken e som baken=)

Varit i Ishallen.. dagen har gått av bara farten så nu har jag inte hunnit med allt jag hade tänkt...
får se vad jag hinner ikväll.

Hoppas ni har en bra onsdag!

Meh, btw! vad har hänt med Nikita??? det sänds inte längre!!! någon som vet????


ttys!

Kommentarer
Postat av: Niklas

2011-01-12 @ 23:08:24
Postat av: Niklas

Nikita o dom flesta serierna har juluppehåll i USA. Lite störande då alla serier jag följer har ett break, man blir tokig. Nikita drar igång igen den 27 januari i USA, oftast brukar väl va kanske en veckas väntan innan avsnittet visas i Sverige, men de kan nog variera. Så de e bara till o hålla ut ett litet tag till ;)

2011-01-12 @ 23:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0