halvtid

Dagen har nått halvtid - so far, so good.

än så länge har jag hunnit med ...

1 smoothie, 1 ägg
1 radioshow
1 kaffe med mjölk
Ett besök på gymmet som resulterade i ingen träning alls
bloggen
flertalet viktiga samtal
facebook
några smärre viktiga samtal
1 hembakad proteinscone med ost & paprika på
uppstartandet av en alldeles egen profil för mitt företag på Facebook
1 americano
trevligt catching-up-fika(då min americano förtärdes) med Carolina baby. (hon e hemma ett tag innan hon åker iväg till cypern och mallis igen i 6 månader)
1 lika trevlig fika med Rebecca då jag fick i mig ytterligare...
1 kaffe med mjölk

Jaa, med allt i betänkning så ser vi ju här ett mycket tydligt mönster av koffeinintag...
eftersom jag gick upp 05.55 så kommer det mönstret nog med all sannorlikhet att fortsätta!

Vad har ni gjort idag??

Tack Niklas för att du hjälpte mig med att fylla i luckorna ang. Nikita! Tänkte att det var nåt sånt men det kändes som om det knappt gick några avsnitt i höst så det va liksom för tidigt för brejk i mitt huvud...
men men. snart kommer det nya=)=)=)

Nu till Ishallen ..!! =)

det här känns som en skön men lite wierd day... undra hur den slutar?!

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0