en trött måndag

Den förra veckan och veckan före det hade jag ju rutiner som hette allan!
Rättare sagt - jag hade inga rutiner...

Sov 12 timmar ett dygn, 6 det nästa och inget alls det nästa osv. osv.
Så nu har jag väl fått tillbaka mina sömnsvårigheter... gaah vad det e jobbigt!
kom inte i säng förrns två inatt och kunde verkligen inte sova.
Låg och hittade på balettkombinationer, fäktandes med armarna i vädret, låtandes som en annan ryss...

"ååh, dadan-datan-dadan-Ba-bam-ba-bam-ti-dam-ti-dam-dadaa-dam-dam-åå-schsch*håller andan och snurrar med armen då jag uppenbarligen gör en fouette-pirruett* ååå-dam-dam-ti-dam-å-o-å-o-å-oo-"

Ja, ni förstår grejjen....
ska faktiskt prova de kombinationerna idag eller imorgon då jag faktiskt tyckte att de blev bra!=)

iaf så får det här räcka nu. under veckorna ska jag gå å lägga mig tio!!!!! bara för att vända tillbaka på dygnet ordentligt. få kroppen i balans. Det visar ju sig på allt man gör vilka tiden man sover.

Det är bevisat att de timmar man kan sova före klockan tolv är nästan viktigast!
Så tänk på det och put ur hiny to bed be4 midnight!

nu ska jag till ishallen.
Sen blir det Studio Aktiv och Combatrelease!!!
Ska köpa lite grejjer på vägen med..=) Alltså - Det kommer bli en BRA release!
hoppas på mycket folk.
ska ta med mig kameran med så får ni se=)

yesss - ciao på en stund!

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0