Day in, Day out med lilla torsdagstipset=)

En morgonprommis på kyppis med Lottisen.
Den blev inte särskilt lång för det va freeeezing men några kilometer hann vi=)
Och kort såklart när jag e med henne.. haha!=)



Himlans glad att jag valde en varm jacka=)

uhm.. sen åkte vi ut till sparsör för lite kaffe med familjen. Hennes alltså.
Och mycket kaffe indeed! gott!=)

Ishallen nästa och några timmars tränande av mina brudar. Duktiga dom e!

Åkte förbi lägenheten å hämtade några grejjer och följde sedan med mor å far hem.
Imorgon bitti blir det upp till Stockholm och Nike Convention. Men först - en dag med Streetstar=) yaay va kul=)

hoppas jag träffar många "oldies" från newwan=)

Jaja... well well...

Kollar Em nu oxå.. Kristoffer åkte riktigt bra, synd att han inte stod på trippel axeln, men han pirrisar har blivit sjukt snygga!
Adrian var väl mindre nöjd så hoppas han kan få prestera i långa.
Julle - som tävlar för Danmark - vet jag inte hur det gick för......:/ hittar inte hans program någonstans...:/
jaja.. det kommer väl..

happ..

har ni smakat ---


annars - Gör det! Den är där uppe och slåss med Ramlösa blåbär och bonaqua Päron!
Eller nej... Nu ljög jag. Bonaqua Päron håller en helt egen klass! men Skogshallon e god=)

ttys=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0