awesomeness

Awesomness!
Premiären på Combat 46 blev en succe!! Sån succe att jag inte hann ta några kort..=)
haha, sorry... vi hade militärsminkning, och rockade loss totalt!
Alla var med och energin flödade! SÅ ROLIGT! & SÅ JOBBIGT! hahahah...
jag e nog inte riktigt återställd än tror jag tillochmed.....

jaja...
KUL iaf!

hoppas ni kommer imorgon! det e lunchcombat på schemat! yes box:-D

anyways...

kollar på the break-up nu med Jennifer Aniston och Vince Vaughn



Den är rätt ok har jag för mig... men inte jättebra så jag kanske byter sen...

Jo, jag såg Eragon igår.. men missade slutet.... dör draken???:-( hon blir ju skadad men dör hon sen eller överlever hon?? hjälp mig!

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0