Zumbaaa

Sitter och planerar ett Zumba pass... letar ny musik osv.. det tar en Jäkla tid!!!

men det är kul när det är gjort=)

Mina småttingar gick det bra för! vi hälsade på sjörövarkurre, grodor, ballerinor och leksaker, hoppade i sängen och låtsassov när föräldrar kom in. sen letade vi efter tårttjuvar och gick på safari, och flög en flygande matta.
Det ni!
De större tjejjerna gjorde jag inte någon sjörövarkurre med direkt... men  det gick bra ändå=)
Vi dansade och höll på. kul att träffa dem igen. både gamla och nya=)

Imorgon, pass på Studio aktiv med John Bauer, Sen ishallen på eftermiddagen... där emellan..? uhm.. vet inte...
Borde börja få iordning på alla papper jag ska ha med mig på onsdag till min revisor........*host*

Nu ska jag bry mig om Socker, Banga och Zicco å chilla framför tv'n.
Hoppas det är nån bra film!

Jag gjorde glass förut! lättmjölk, lite milda 20% visp, en äggvita (borde haft två till!! men äggen tog slut), lite socker, Vaniljsocker eftersmak, en halv liten citron och lite krossad Marabou digestive. Det blev gott men inget speciellt faktiskt. Helt ok. Räckte gott och väl för att stilla mitt sockerbehov! nästan för mkt...
Känns skönt att kroppen inte behöver så mkt socker. Friskhetstecken!=)



ttys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0