videos-njet

som sagt.. jag vet ju inte hur man lägger upp videos direkt här i bloggen som många gör så ag måste ju ta reda på det juh.... någon som vet??????

onsdag nu.

Gick och la mig tidigt igår. jättestolt och somnade ganska fort dessutom. Men telefonen ringde vid kvart över elva så jag vaknade av den.....trevligt värre att snacka med personen i fråga och han e ju van att jag går å lägger mig betydligt mkt senare så han hade inte en tanke på att jag sov sa han vilket jag lätt kan förstå..
MEN efter det samtalet så sov jag oroligt hela natten...... vet inte varför. det var ett trevligt samtal. men kunde bara inte somna om..... dritjobbich..!

nu sitter jag här ändå. sitter och tittar ut på det ruggiga väder som pyr utanför husets hörn och väggar....
det blåser en hel del verkar det som.... tänkte gå ut och gå men det pallar jag inte än.. det e nog rätt isigt ute även på min runda kan jag tro..

jag åker istället in lite tidigare och springer en stund tänkte jag. Ja, DET gör jag!

men först kan jag ju faktiskt... ja. det gör jag.... brb!

ttys :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0