Varberg

Varit i Varberg och jobbat.
Haft blivande lärare i barnens utveckling och även gett dom lite inspiration inom dansgenren...
Va kul!
Blir lite trött av att undervisa en hel dag bara. Det var stora grupper, jättetrevliga, men mitt huvud blev trött!

Trött på att höra min egen röst..! hahaha...

Till lunchen och även efter tog vi en promenad längs vattnet vid varbergs fästning... Superfint verkligen!
Solen sken, helt vindstilla och alldeles underbart! När Sverige är som bäst i februari! Verkligen!


Nu hade jag tänkt att lägga upp massa bilder som jag tagit under dagen men preci nu lyckades jag även med att säkerhetsinställa min telefon till min gamla iphone som blev snodd vilken självklart gjorde att alla bilder försvann!!! gaaaah. hade ju tagit jättefina bilder juh!:/

jaja...:(

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0