tråkig natt

Kunde inte sova inatt igen... gick och la mig tidigt för det e min grej nu mer. men gick upp desto senare och kollade på tv. how i met your mother å sånna underbara program. Vem är den där mothern egentligen??? när får man reda på det?? jag har sett ett antal avsnitt men aldrig fått se den mycket omtalade mothern..........
Börjar bli dundrigt nyfiken!!

Sitter med en stor kaffe med skummad mjölk nu för det är en sån där morgon ni vet...
Jag älskar min skummare!!!
ni vet en sån där.... a.. skummare.....
en sån här


Ja, en sån där! it's the shi***! :-D
Hälsosamt blir det med eftersom mjölke intebehöver hettas upp. Dunderbra!

jja... ska börja leta efter mina papper nu jag ska ha med mig till mötet klockan tolv....
Har nog hittat alla men ska kolla ett varv till.
just in case.....

ttys

Kommentarer
Postat av: zteffy

allt bra sötnos? ;*

2011-02-09 @ 09:13:20
URL: http://zteffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0