torsdag morgon

Vet inte vad det är för en morgon... en bra morgon, en dålig morgon, en legendary morgon....hmm..
who knows?! Men jag ska ju träffa awesome Sara idag!!! yaaay för det!!
Allt jag kan se är att det är en snöig morgon. Dom säger snöstorm... det tvivlar jag väl iofs på. Men snöar ??
-Ja, det gör det!! blåser?? - Ja, det gör det oxå! Alltså är det inte en snöstorm utan en Snöblåst. aa, det köper jag.

åter till packningen.
Har redan bestämt vad jag ska ha med mig på tåget.. inte det nyttigaste men ändå... jo, jag ska gå förbi Espresso house och köpa med mig en stor latte med laktosfri mjölk och en grov scone.
Vad är erat favvofika?? nyttigt eller onyttigt...doesn't matter... vad brukar ni ta när ni fikar???
Deras scone är ju inte direkt som ett bröd.. det är ju rätt sött.. men gott. Jag brukar aldirg ta något pålägg då jag tycker det blir för mycket plus att jag tycker det tar bort den goda sconessmaken..

haha, otroligt intressant inlägg! äh,

jag funderar på om det är dyrt i danmark.......Har faktiskt ingen aning...

jaha... 100 sek är 84 danska.. ca.
ok..... jaja...

ooh, btw, Sara då som jag berättade om igår och idag.. läs görna hennes blogg! ---) writtenbysara.blogg.se

back to pack

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0