thoughts

Zumban var fullsmockad som ja, jag vet inte vad! 50 pers knöddes i salen och det va inte en människa för lite!
Jättekul va det och alla hängde på bra! =) yaay!
Nu kan det bara bli bättre och bättre! hoppas folk tyckte det va lika kul som det såg ut att de hade!

Å lunchcombaten gick fint! det va extra hårt idag kändes det som!
Mellan de två passen åkte jag till ishallen för att ha hand en träning. så mkt åkande fram och tillbaka men kul dag!
Känner mig ganska färdig i kroppen men kan som inte riktigt gå å lägga mig än...

Kollar på gamla kort och minns saker jag vill minnas och saker jag lite mindre gärna vill minnas...

Tokigt hur det blir det där med vänner, ex, släkt osv...

Vissa gånger tror du att du har hittat en själsfrände vare sig det är en vän eller pojk/flick-vän, men så ibland händer det saker jag blir så förvånad över... Ni vet, sånt som ni trodde aldrig skulle hända...
jaa... tokigheter...
Så i efterhand kan jag undra om vissa beslut var rätt, om vissa beslut var fel om vissa beslut var rätt men togs vid fel tidpunkt.....eller tvärtom.

Ja, tankarna kan vandra iväg... Hur vet du att du gjorde ett rätt beslut sen så här i efterhand?.. avgör du det själv?? visst kan du sakna personer som du gärna hade sett funnits i ditt liv till bra mycket större del än vad de gör! , Men hade det varit värt det? För det va väl så att du inte trivdes i den situationen ni hade hamnat i? Visst var det så att du kände att allt hade gått för långt? Visst var det så att du faktiskt vill ha ärlighet i ditt liv? Visst var det så att det inte fanns för tillfället? eller? ja, hade det varit värt det?
Hade vi kunnat komma över vårat skumma korta dåliga förflutna och hitta tillbaka?...mm.....
Never know...

Men visst är det så att allt händer för en anledning ???


ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0