status, hårklipp

Uppdatering om min status kanske?..
Idag mår jag ännu sämre, huvudet bankar som aldrig förr! kallsvettas,svettas, och halsen känns...:/
Inte alls kul!!:/ hatar att va sjuk!


Jaja, vidare till roligare saker..

haha, har ni sett den här videon??

http://www.youtube.com/watch?v=iekhz3ha74I&feature=player_embedded

Garvar ju ihjäl mig varje gång jag ser den! och lite varje gång jag tänker på den!
Hihihihihihihihi

Ligger här framför tvn och väntar på skidVM... trodde det började idag....? Lite senare kanske.
aaa, VM-studion börjar klockan 1300...mhm... då hinner jag inte se det.. Får se det sen ist.
Men det e inte kul?! yay för VM=)

Ska klippa mig imorgon om jag orkar.

Hur tycker ni?
Lugg snedlugg ingen lugg alls?
Uppklippt, kort, toppar.....??...





 





What du u think???

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0