Söndag

Full rulle! Dag ut och dag in!
Kollar mig själv i spegeln och ser någon som inte riktigt är jag ...
Någon sliten människa.... sämre hy än någonsin, tråkig färg i ansiktet, inte riktigt på g.. eller rättare sagt - mer på G än på länge men för mycket kanske?
Får jag ut lika mycket av det som jag ger?

Sippar på mitt kaffe - och tankarna fortsätter ...

Om någon frågar dig vem du är - vad svarar du då? Ditt yrke? ditt intresse? ditt humör? eller dina värderingar?

mer kaffe... tur att jag har mjölk i.




Igår då --- R hade inflyttningsfest.
Ku var det! Gick till Vimmel som va riktigt bra! inte jättemycketfolk men skönt folk och bra stämmning.
Gick sedan på första gången på några år till XoY ... Faktiskt inte lika bra där........... Ne, jag blev inte imponerad.... Men, det blir vad man gör det till sa vi och dansade vidare=)


Dagen spenderade jag i Lidköping med mina konståkningsbrudar. Förseningar, bilar som stannade och trötta kroppar - Men dom gjorde verkligen bra ifrån sig under omständigheterna!
fin stad det där!


När allt va färdigt tog jag en snabb sväng genom stan. Det var marknad på torget och liv överallt. Lungt och skönt men folk ändå=) kul! trevligt värre.



hjärta


Amaretto & apelisnjuice

=

Sant:-)



Mysigt va det



aw, gillar henne! =)

oops, gots to go!

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0