ont i kropp och själ

Ont i kroppen och knoppen, det mentala är inte heller med.
Mår inte alls bra. Jag vet att när jag jobbar som jag gör så kommer dagar som denna.
Då allt bara inte går. Vanligtvis biter jag ihop och kör på ändå men idag går det inte.
Ligger framför tvn och kollar på Oprah, Ellen De Generes, Music Chart, Vampire Diaries & Slalom
**Grattis Jens btw!!! yay för dig!!**

Ringt mig sjuk till det jobb jag hade inplanerat idag, Har inte mkt till röst, huvudet bankar, näsan e tät, feber har jag nog med..
Ja - ni fattar grejjen... inte på topp.

Gröt till frukost godis till mellis..

å så blir det. dagen är spikad.

Här ligger jag, och tänker fortsätta med det tills jag har ork nog att gå och hämta mer Ramlösa jordgubb/lime smak blandat med päron lättdryck.
Sen tänker jag ligga här lite till, drömma mig bort till slalomen i en önskan om att jag skulle va med å tävla.
GUD va kul det skulle va!!!!!

Foppa flyttar ihop med en tjej yngre än mig, en tio åring sjunger Lady Gagas låt bättre än hon själv, Britney riskerar stämmning.. Jaha konstaterar jag och ligger kvar i min varma soffa med en mossgrön filt på mig.
Det skulle få plats en till under min stora mysiga filt. Ja den e bred, fin och jättemjuk.

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0