onsdag 2/2 Träning, jobb, mat & look

En fin dag med världens bästa löparpass, Underbar fika med Annelie och Eira, sedan jobb i ishallen.
Satte upp en koreografilapp för de som ville boka koreografi och den blev genast full så det va kul!:-)
Nu när jag kom hem till mor och far stod det underbart god linssoppa i kylen som jag åt tillsammans med en stor klick keso för mer protein. Sedan hittade jag en pepparkaka *hemmagjord ofc.* :-)

Så kvällsmat - Linssoppa med keso och sallad
Efterätt - Varm mjölk med äpplemos och kanel och pepparkaka

Mums!!!

Ang löparpasset så lade jag upp det på följande sätt ...

10 minuters stegrande gång. Börja någon minut lugnt men när du örjar få upp lite värme stega på så du blir varm.
20 minuters löpning. Bra fart. Messpring inte utan välj ett behagligt tempo som på 20 minuter får dig att få upp pulsen!
Sedan intervaller. Idag tog jag korta men snabba!
2 minuter snabb löpning
30 sek långsam jogg.

Detta gjorde jag 5 gånger.

Sedan lugn jogg/gång i minst 5 minuter.

Detta passet kan man ju självklart göra så tuft man känner för. Men om jag ska klassa det så blir det ett Medel pass. Inte super tufft men heller inte jättelätt. Det jag blev så glad för är att det gick just himlans lätt.
Benen gjorde inte så jätteont och andningen återhämtade sig himlans fort! Kul! hoppas kroppen håller till att kunna börja springa nu mer regelbundet. Jag saknar det! Och dessutom så jag får lite variation från crossen. Men den tråkmaskinen har minsann gett resultat! Som jag kände av idag. supadupaaaaa! ;-)

Det va längesedan jag visade Dagens look så här kommer den idag iaf=)





Kavaj - H&M
Tröja/klänning - Zara vintage
Skärp - Zara Vintage
Leggings - ...
Skor - Face
Halsband - Indiska
Armband - Gjort själv=)

Ha en underbar kväll vänner!

ttys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0