mun metoden

Är totalt igentäppt i näsan. kan bara andras med munnen så otroligt glad att jag har den.
men allt blir så jobbigt när man inte kan andas genom näsan.. ja, tilloch med att äta blir en prövning.

Igår - Tjejfest hos Lotta!
Eftersom jag inte heller då var särskilt frisk så anade jag ju vad jag hade att vänta idag men jag är ju väldigt sällan ledig och ännu mer sällan ledig och ute så jag bara behövde komma ut..

Hade lika kul som jag alltid har med Lottisen!!

Grymt kul!



Vi drog en snabbis till Vimmel, sen efter nån kvart ville alla gå vidare så då fick jag snällt haka på.
Det va kul men jag hade gärna stannat lite längre på Vimmel =) gillar det stället=) Både när jag jobbar och inte=)

Vi gick iaf vidare till Grand där det blev fullt ös - dansa medvetslös - yes box

men före det va vi hos Lotta

Blondy 1 & Blondy 1
Kom till henne mitt på dagen målade naglarna, gjorde ansiktsmask myste och tog det lugnt.
underbart lila nagellack från OPI


Vi amaretto sour, egen sockerlag, som Lotta för övrigt trodde va diskvatten så jag fick ställa mig och göra om det...:/ hahah


Sockerlagen ska alltså INTE se ut såhär. Nu är den spetsad ed kaffesump & en touch av diskmedel
Diskarn & fixarn big time


jaja, kul hade vi iaf!
Körde på svart skinnkjol & en puderlila lacetröja med brodyr, och en mörkgröbalconette BH under.
Svarta strumpbyxor och höga svarta skor med nitdetaljer.
 
sotade ögon med en tpuch av Nuobas mörklila skugga på.
ger en bra effekt eftersom jag hade detaljer mot det lila hållet


Det va mycket folk på Grand! Men inte lika mycket som det va i fredags då jag jobbade.
Claes af Wejjertam aka. Clabbe höll ställningarna mer om det senare!

Nu liggande position i soffan under en varm filt.

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0