kroppsklyvning

Varför lyckas jag ALLTID se så jäkla överviktig ut på alla kort??!
Och det säger jag inte för att folk ska säga neeeeeeeee, det gör du inte! utan det säger jag för att jag gör det!
Jag lovar! Jag har otroligt mycket bildbevis.

Jag har ingen spetsig haka, det vet jag, Men att jag ska lyckas åstakomma en dubbelhaka på varenda jäkla bild är ju lite skumt. Visst jag är verkligen inte pinnsmal, men dubbelhaka??!!!
Blir så trött! För varje gång jag ser dom här bilderna, speciellt när någon annan publicerar dem på facebook och jag inte märker dom förrns BRA mycket senare så blir jag allt lite ledsen...
Ser jag verkligen ut sådär liksom..... är det där verkligen jag..?.... personlighetsklyvning på det yttersta planet..Kroppsklyvning kanske!
ae, fy fanken. Inte ok!

Jag vet att jag drar tillbaka huvudet när jag skrattar tillexempel, men fortfarande ... Dubbelhaka??!!
gaahh!

Det finns ju bättre saker att lägg sin energi på men behövde bara få ur mig lite.....
Vad tycker ni om er själva på kort?? e det nåt speciellt som ni tycker om?? eller inte tycker om?? eller älskar??
Tell me:-) !!!


god morgon förresten:)

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0