hemkommen med too much energy!

slutat jobba på Vimmel nu. Men skulle nogi nte druckigt det där glaset med kaffe..:/
jag har ju skärt ner på kaffe å sånt den här veckan.. å jag va ju rätt lättpåverkad av det före den så kallade nedskärningen... Så ett glas kaffe på kvällen efter tio även fast jag jobbar till tre går INTE för sig!
:/
jaja... får väl sitta vid datorn ett tag eller nåt. =)

kvällen började himlans lugnt, eller a, inte i början men i mitten nån gång.. vi blev eller rättare sagt.. jag blev till och med lite orolig men så rätt som det var tog det en himlans fart! klackarna i tket med sköna människor!
yes till det!

ne...

ska se vad nattens tystnad och mörker har att erbjuda

ttys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0