Girlsnight behind bars



Girlsbar all night!

Det va Jag & Lotta på ena sidan, Nathalie och Jossan på andra sidan. Fyra tjejjer, två barer. Det kan ju inte bli annat än succé!!! och OM det blev! Undan gick det och kul var det!
1,2,3,4 - du e en partymyra!

Lotta är underbar hon. Lotta Andréhn mina vänner. Vi har nog aldrig tråkigt. skrattgympa och magträning 24/7 !
Yes. Kärlek till henne!

5,6,7,8 - nu e du en partyråtta!

E hemma och vänder, fixar lite, kramar Socker, pluggar koreografi - Sen till Studio Aktiv där jag ska ha mina kids!
Och idag e det kids om något!
Jag börjar med 2-4 åringar klockan 14.30,
Fortsätter sedan med 9-12-åringar 15.30.

sen om jag e pigg så tänkte jag springa, men gör nog inte det. Har kommit på att det INTE är ett vinnande koncept när jag har jobbat fre, lörd bakom baren. Immunförsvaret är liksom inte så starkt som det borde vara efter två stressiga nätter.
Så jag väntar nog imorgon.

Berättade jag om mitt förra intervallpass?? jag gjorde några modifieringar......
jag skriver om det sen!

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0