dagens look

När jag kom hem igår höll mitt huvud på att explodera så kvart i åtta - skjuts ner i sängen!
Ett täcke, en filt, en vetevärmare och en katt. Som tur var somnade jag rätt snabbt. skönt!
Imorse vid fem dock så tyckte min kropp att den sovit klart..... uscha... men då hade jag ju sovit ett antal timmar redan förstås..
Tillslut kunde jag ändå somna om igen eftersom jag verkligen INTE gav mig utan gick istället upp halv nio.
Känner mig mer utvilad än på länge vilket är skönt!

dagens look då... eller a... faktiskt gårdagens look=)... haha

blanda stilar och material... jag gillar det iaf=)





Skor - Face
Stickad topp - Indiska
Kjol - Indiska
Leggings - MQ
Mössa - present
Halsduk - Mammas :-)

Min frukost idag blev en smörgås av rallarhalvor-bröd med kyckling och gurka på.
En kopp the med kamomill och ingefära, och en blodgrapefrukt.

nu - Lunchcombat!

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0