back in suezia

Så I'm back! Efter en lång helg av Zumbaliciousness i Danmark, Naesved.

Ska ladda upp lite kort å så men har inte dom inne än.

hur har ni haft det???

Idag bir det klasser med både 2-4 år, 9-12 år och sedan 6-8 år.

Jag gillar Danmark! Det är ett fint land! Lite otrevliga människor.. Men många trevliga också=)

och supersmidigt att ta sig dit!
På nervägen gjorde jag ett stopp i Höör och hälsade på Underbarast Sara. Hon e grym den där Saran!!



Det blev en riktig reunion för även fina Glenn kunde komma förbi på kvällen :-) :-)
Vi kollade Burlesque och drack vin. Mysigt!
Rätt som det var blev det svart. Ja, svart. Inte bara den där mörkgråa nyansen som kanske i vissa enstaka fall kan kallas svart... Nej, det blev svart! Kolsvart. Noir, Negro, Shwarz, Melns, Zwart, även Sort som vi danskar säger *;-)*
Då kan man tänka... Men vad gör väl lite svarthet i en lägenhet... Men då kan jag fylla i era hål i tankarna att det inte bara blev svart i vår lägenhet. Det blev svart överallt!
Liksom - Överallt! Statoil försvann, alla hus försvann, Shell försvann, allt tokförsvann!
Rätt mysigt faktiskt.... Men det varade ju i tjaaa... minst några timmar tror jag... så lite för länge... Vi ville ju se färdigt filmen! well well.... efter en myskväll med film å allt ovanstående sov vi i tre timmar...
Jag skulle ju med ett tåg 05.22 till Köpenhamn och vidare därifrån till Naestved.
Resan gick smidigt och jag infann mig strax efter åtta på anläggningen jag skull spendera helgen på.

Jenna Bostic


En tjej från Florida vilket faktiskt gjorde att jag kände någon slags connection med henne... jag kunde liksom slappna av för hon snackade ju engelska och inte danska som jag fasade lite för då jag är fullständigt kass på att snacka och förstå danska. Hon hade ju samma sätt som jag är van vid... A, jag kände mig lite hemma med henne. det va skönt.

mer om helgen då... ja.. jag fortsätter nästa gång


ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0