Tema - Framtid

Kaffet är gjort!
Listan har börjat betas av!
Jag har 12 punkter jag måste komma igenom idag, varav två är gjorda och jag jobbar på den 3dje.

Det är bara att mata mata mata!

Temat e framtiden!
Många av de punkter jag har med handlar om min framtid på ett eller annat sätt. Och GUD vad skönt det kommer kännas när jag har gjort färdigt allt för idag! vem vet, kanske hinner slänga in en till punkt! tro mig - jag har fler! haha
tror dock det blir lite svårt.. hmpf...

En av mina punkter är min morgonprommis faktiskt. Skrev ner den så att jag själv skulle känna att jag gett mig själv tid till att få ta den. Så nu snart ska jag ut. nice! Det är redan 10.5 grader ute så det är lockande! yay=)

Hur ser ni på er framtid? vet du vad du vill göra? har du planer du är på väg att nå? eller inte nå? och det viktigaste ...
Har DU några tips på hur man skriver ett BRA, BRAA personligt brev?? I need it!=)

Som tur är har jag underbara föräldrar som kan sånt här med så jag ska bara skriva färdigt och sedan skicka till min älskade mor så hon får korrekturläsa=) hihi

Me LOVE her!
kollar igenom lite mer kort och drömmer mig tillbaka till newwan...
GOD I miss ma bitches=)!!!!


här e vi på Ghetto stranden nr. 1 - Coney Island =)


ni ÄR underbara!

Jaha.. ett samtal till avklarat=)
Jag får fortsätta nu... hörs sen!

ttys=)

Kommentarer
Postat av: Karin

Miss you too love!!

Xx

2011-04-20 @ 22:45:49
URL: http://mittnewyorklondonliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0