sol, vind och ...

Jeeeeesuz vad det blåser ute!

Jag tog min cykel och begav mig till den kända braiga second-hand shoppisen Gärdhem imorse..
HahahA, jag kom ju knappt framåt!!!

Hade tänkt att gå ut och gå men jag v'ntar nog till i eftermiddag. Det va sjukt drygt att cykla i den vinden... så en prommis eller en löptur får vänta några timmar.

Jag hittade iaf ingenting som jag ville ha där borta.... synd.. men kanske lite bra med... spara lite cash.

Jag letar efter ett tårtfat... ni vet ett sånt där stort fint med flera våningar...
Jag och Sandra vill ha ett sånt med frukt på i vår lägenhet... Då håller sig frukten fresh längre och det är även himlans snajsigt!!!

Här kommer några fina=)







Ett sånt här vill jag nog helst ha... fast i vitt...=)

fiiint.

Ska in mot stan snart och ta en fika med Rebecca & barnen. Rebecca fyllde år igår!! =)
Ska försöka komma ihåg att ta lite fina kort på det fina vädret och så med!=)

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0