Run keeper

Så till alla ni som har en Iphone kommer här ett tips:


Yes, denna grymma gratis appen följer med dig ut på din träningsrunda varesig du cyklar, går, springer, ror, kör ett gymklass osv.
Exempel:
Jag och mamma gick en power runda idag. vi sprang upp för alla långa uppförsbackar men mestadels gick vi så jag ställde in den på gång.
Jag kan ställa in att den ska säga till mig för varje km vi har avklarat. eller för varje tionde minut vi har gått.
Jag kan se exakt på en karta var vi är och vilken runda vi har tagit i efterhand med utskrivna km stolpar.
Jag kan se hur många kalorier jag har förbränt , vilket man iofs inte kan stirra sig blind på pga, att appen varken vet din vikt, muskelmassa, benstomme eller bmi. men ändå.. en liten riktning för er som vill veta.
Jag ser vilket tempo jag håller och vilket tempo jag har hållt osv.

Jag kan tilloch med ställa in den på coaching och få coaching av den när jag vill!

Så vänner, jag tror tillochmed att androidmobiler kan ladda ner den... Gört! det är kul och så värt det!
Plus att den e gratis=)
haha.. jaa! jag och min runkeeper. Vi har blivit riktigt tajta!
Idag kom jag och mamma upp i dryga 1,1 mil. det va riktigt skönt och jag vill bara ut igen!

ÄLSKA VÄDRET!!!

Nu väntar en fika på Viskan med Rebecca och sedan antagligen grill hos Lotta ikväll. Stannar nog i Borås tills imorgon.

Imorgon för övrigt ska jag börja med en ny klass på ett nytt ställe!
Watch outttt! :)

peace n' luuuv

ttys

Kommentarer
Postat av: Meja

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 16:02:25
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Elina

Å jag e glad att du tycker om den!

Tack:-)

2011-05-08 @ 19:01:47
URL: http://eliness.blogg.se/
Postat av: Stefan Nilsson

Det är verkligen en helt fantastisk app :)

2011-05-14 @ 11:38:38
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0