Regn

Idag har det regnat regn.. Och inte sånt där mjukt tunt fint vårregn som e skönt att springa i. Nej, det här var blåsigt väldigt mycket blött regn..!!! uscha... sånt där som gör att du inte vill gå från bilen in i huset för du blir för blöt på vägen....
Tråkigt för det va ju en sån hiiiimlans fin dag igår juh! hoppas det blir en fin dag imorgon igen.

Imorgons "to do-list"

Ut och springa *om det inte e ösregn... då hoppar jag nog det..*
Uppdatera mitt CV
Skicka iväg mitt CV
Ta en balettklass
Leka med Karin
Ta en prommis i slottsskogen med Karin
Dricka kaffe på en bänk med Karin
Städa och rensa med Sandra
Baka en kaka eller dylikt med Sandra
Mysa och kolla film med de som helst vill va med

aa.... så ser det ut...
Vad ska du hitta på?

åå... lämnade min lovley älskade underbara Socker till M idag..:( buuuhuuuu:(
Upptäckte ett sår på hennes lilla fina mage... tror hon oerhört smidigt och graciöst har klättrat upp i ett träd men inte kommit ner riktigt lika oerhört graciöst smidigt ... Hoppas det läker som det ska...

well well.. kolla på Ghost Whisper nu... det e rätt bra!

puss

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0