pictureweek



en powerprommis upp för bergen vid botaniska fick starta fredagen :)




jobb fredag och lördag - soligt väder kräver solglasögon när man kör till jobbet!
Och självklart är Marc snäll nog att göra glas som e bra mot uv =)

Han e toppen den där Marc :)

Söndagen börjades hos Lotta, sol och kaffe på altanen


avslutades med Rebecca på Elfsborgsmatch

matchen kunde ju varit lite bättre... speciellt första halvlek som inte gav alls särskilt mkt faktiskt...

Måndag och prommis där jag hittade en ny kompis i skogen=)


Fiiin var han och jag tror han gillade mig=)


Frukost är viktigt! Här en smoothie på blåbär, hallon, lättfil, vetegroddar och avocado.



Hittade en fin liten "plansch" på en toalett på ett annat viktigt besök jag gjorde i veckan.
Kul var det och vi får se vad som händer..=)


Städade mitt rum hos mina föräldrar idag med å kom på ett gammalt kort.
Men ack så härligt! DET va tider det=)
Från vänster; Elin, Emilie, Linn, Madelene, Camilla, Elina (jag) :)


Slutligen... En ny favvo! mums!

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0