mixxed up ...

Eftersom jag inte vill tvätta håret varje dag så är Lee Straffords Dry schampoo en riktigt bra produkt!
Du sprayar vid benan och jämte där du tycker håret ser lite fett ut och vips! Ja, den trollar tilloch med bort lite utväxt!
Så jag skulle ta i lite sånt eftersom jag inte vill tvätta håret idag men efter ett tag märker jag..... Jag står i badrummet och pudra i dust it istället!!!!

Och jag kan garantera... Det ger INTE samma effekt om man tar det i den ordningen!! hahahahaha
ååh! SÅ tankspridd! å så typiskt! där stod jag och var grundlig som attans så jag hade hunnit få i endel!
MEN det löste sig=)


Suck!

Båda produkterna är dock att rekommendera!!
Lee Strafford - Dry Shampoo
Osis - Dust it

jaja... e jag i en annan värld så e jag..!

Har ringt lite samtal idag och kommit närmare min sommarplanering... =) yaay!

Nu - mot Borås och lite drinkmixande på Vimmel!

Älska solen utanför fönstret!! tror jag tillochmed hinner se den lite innan den försvinner för idag för jag måste dra snart!

ttys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0