inproduktivitet på hög nivå

Jag får verkligen inte gjort NÅGONTING!

VEt inte vad. vet inte varför... men kan bara inte få gjort nåt.. huvudet e tomt och jaa.... ae... det är INTE ok!
jag får panik!
klockan e tolv och jag har inte fått gjort något jag ska!
Däremot har jag städat mitt gamla rum lite grann, varit inne på facebook å bara varit och spillt frätande medel över köksbord och golv... Så visst... ja - någonting har jag ju gjort... men INTE nåt av det jag ska göra!
INTE nåt av det som är kritiskt! gaah!

ps. Det där med att spilla frätande medel rekomenderas INTE och bör inte provas varken med eller utan vuxet sällskap! ds.

jag hade ju def inte behövt gå upp kvart över åtta direkt... vad fasiken har jag sysslat med..?...

ne, jag tror jag packar ihop och drar hem till Göteborg... kanske kan få gjort nåt i eftermiddag...
Asså.. jag måste! det är högsta prio på saker och om jag inte får in dem i tid så får jag böta en MASSA $$$..
$$$ som jag inte direkt vill böta...:/

På tal om det så hittade jag 140 kronor i ett grattiskort från typ.. fyra år sen tillbaka nu när jag städade..=)
Kan vara en hint om att jag borde städa oftare..!
haha...

well...
Ne, jag behöver någon som sitter jämte mig, tvingar mig att jobba och framför allt hjälper mig att komma igång.
yes!

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0