i ett

Vänner... e på språng. igen!

Dagarna går i ett och kom precis hem från kungälv. Bytt om, rakat benen och nu kör vi igen!

Vimmel - Det är där jag är ikväll. Med ett somrigt humör och blandar drinkar som att det inte finns någon morgondag! Kom vetja! DJ Alex är bakom spelarna och det kommer bli skönt häng!

Vårgårda.. alltså där jag jobbade igårkväll.. haha... jaa... jag e helt tom! DET var en upplevelse! ojoj.
Men mer om det någon annan gång. Nu mot bilen och Borås och ännu en härlig sommarkväll.

Ser fram emot imorgon med stor förtjusning! hinner nog blogga om det imorgonbitti tror jag=)

Hoppas ni har en underbar påsk!=)

Jag återanvänder en några år gammal klänning. Om än något tajtare nu så får jag ändå på mig den!

Här är den! Jag och Natalia myser i Central park mellan våra klasser.


Här är jag imorse i knalleland med lotta innan jag åkte till kungälv.
Same klänning. mm, Me like!

jaja, ses ikväll! på VIMMEL alltså:-D

puss hej och GLAD PÅSK!

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0