en dag till

Så en dag till med jobb. Ska precis börja att beta av min lista för idag...
idag blir temat... olustigt.....
Ska börja ringa sådana där olustiga samtal man måste.... och inte nödvändigtvis för att personen i andra luren nödvändigtvis är särskilt olustig i sig utan mer för att jag drar mig från de områden samtalet berör.....
Ska åka hem idag med. i eftermiddag nån gång. men först måste jag få gjort det mest kritiska.
Tittar ut och blir lite ledsen i ögat... det skulle ju va sooool idag juh! å jag skulle börja dagen med en soooolig prommis. som i förrgår. det va HELT UNDERBART! men nej, himlen är INTE molnfri direkt så jag struntade faktiskt i prommisen... åt frukost istället och kikade på en webbserie. Skönt!
Det blev ju typ fyra pass igår så prommisen klarar jag mig utan... vill dock inte ta bort mina promenader och löpturer iofs för det är ju för att jag ska få frisk luft med! jag får så mycket mer energi genom att starta dagen så!
Om ni inte brukar göra det så prova! 30 min räcker om ni har bråttom. Skönt är det!

Något annat som är skönt är när jag låg på lottas altan och solade i söndags.

å lottapottan med


Så nu ska jag ha sol i tanken och börja jobba så jag kommer hem nån gång! =)

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0