en dag full med pass

Eller a, full och full... men tre.

12.00 BodyCombat
17.30 Zumba
19.30 Yoga pilates (med betoning på pilates)

Så ser det ut.
Däremellan en kaffe med Annelie på Orion. MMmm, gillar deras kaffe!
Nu är jag hos mina föräldrar och har lagat mat. Det blev kyckling med cocosmjölk och sweetchili. Mums!!
Bilder och recept kommer ikväll eller imorgon bitti.

Nu - in till stan igen ... Tänkte faktiskt hinna sola först innan Zumban... en liten stund liksom. Skönt!


Så hoppas jag ser er på något av de två pass jag har kvar! Det ska bli riktigt svettigt och kul!
Känns som en sådan dag... Svettades floder på Combaten! den var svinjobbig idag. Kan bero på att jag hade gårdagens kvällspass med så kroppen fick inte så mycket vila emellan...Men oxå för att jag pitchade upp den lite...=) och inget brejk riktigt. en dundersnabb paus bara. sedan körde vi gärnet!
Kul! å deltagarna körde hårt som få! mm, Gillar er!!

ttys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0