en bra stormig torsdag


Vilken vind!
Har ju nästan blåst iväg! Det har ju varit sån där vind som när jag har gått eller stått under ett träd så har tittat upp och varit rädd att få trädet på mig!
Hjälp..! lite scary!:/

Lotta gick precis. Hon kom i eftermiddags efter mina två klasser.
Drack kaffe, gick en prommis, kollade på Vänner - ni vet de där avsnitten när Monica har rastaflätor med seashells i! hahahahahahahahaahahahahah urkul!

Igår gjorde jag och Sandra världens godast äppelpaj!!
Lite knäcking sådär med lite sirap i. MUMS!!







Sandra - the bakermaker!

Högst rekommenderat!

Vi kollade på Twilight och konstaterade att den filmen är full av KASSA skådespelare!
Jag menar... Twilight e ju alltid Twilight. Jag Hatear inte på filmen men, Damn vad kassa de är!
En som är lite bättre är Carlile och Jacob. Så yaay för dom!

ttys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0