dagar kommer och dagar går

nice dagar. lite jobb, mycket vin, ett jäkla flängande! och dans.

me like=)

hinner inte skriva så mkt nu så jag drar upp några bilder ist. skrivs mer sen.



+



=



kusinvin på Cappuccino. Trevel!!!



före en dansklass...
det e nåt med mig och bodys... me like! skönt värre!



jaa, det skönaste du kan klä din kropp med faktiskt tror jag......



här byggs det! efter combatpasset i torsdags drog jag upp och sa hej till byggarduudsen.
OJ, va dom va duktiga. jag stod väl mer för pepptalket.. haha
allt slutade i en sangria kväll. trevel det med!

det togs ju inte många bilder på påskafton men här e en iaf!



ttys!

Kommentarer
Postat av: Therese Nilsson

Roligt att se att du har det underbart! Dansklasser och Hot yoga... :) Underbart!!

Massa Kramar Therese Borås ;)

2011-06-14 @ 16:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0