bilder ... 2 shower - 2 dagar

Så vid dessa tillfällen då jag varit ganska inaktiv på bloggen så vad är inte bättre än att köra ett litet bildspel=)
jag e ju sådääär bra på att komma ihåg att ta kort men ändå=)

here it goes!















Ja, det var besök av fladdermöss, harrypotter, troll, vampyrer, alver, shrek och hans polare,
Michael Jacksson och hans zombies mm. mm.
Ja, till och med jag gjorde ett litet program. Har ju inte åkt/tränat själv på några år men det var jättekul!
Älskar verkligen att åka och jag får väldigt fort mersmak när jag väl åker=)
Kanske blir någon slags fortsättning... man vet aldrig..=)
Känns riktigt tråkigt att sässongen e över:/ men kropparna e trötta och tjejjerna behöver vila upp sig så det e bra med!



Globen och Stockholm Ice!

Namn som Evgeni Plushenko, Sarah Meyer, Stephané Lambiel osv osv. var där och åkte.
Självklart var Kristoffer Berndtsson *himlans TRÅKIGT att han ska lägga av*, Vicky Helgesson, Adrian Schultheiss, Team Suprise, och Alexander Majorov även med.

Lambiel drog tillochmed till med en kvadruppel! kul att dom kör på även fast det är uppvisning.
Aliona Savchenko och Robin Szolkowy åkte grym paråkning och lika grymt som deras program var är hennes kropp!
DAMN! Hon bestär väl sådär av 37 kg rena muskler!

kika in benen!!!
Detta var från deras Barbie och Ken program.



Visst att hon e lätt som en plätt, men Darn va stark han är!! Kastade runt henne som en liten boll!
Synd att det ofta bara är Tjejjerna som åker i lite kläder och inte tvärtom..=)

Något annat var Fascinerande var hur LITE tyg som täckte Fiona Zaldua som åkte tillsammans med Dmitry Sukhanov. OM det nu är så att någon ska ha så lite täckande kläder på sig så är det ABSOLUT Fiona *Även Aliona skulle kunna komma undan med det*, de har ju kroppen för det! MEN jag tycker det skulle ha varit liite snyggare med iaf lite mer täckande underdel.... iaf något som täckte mer än hälften av hennes otroligt vältränade bakdel.
Det hade ju även dragit mer uppmärksamhet till deras braiga program och bort från hennes kropp ...
Beror väl på vem du frågar men jag hade föredragit det ...


Men de åkte bra!

Nog snackat om le chicas och deras fabulösa kroppar..

Här är OS-Guldmedaljören Shizuka Arakava och hennes berömdaste move



Stephané Lambiel var absolut en av de största favoriterna av allt att dömma!
Han och hans pirruetter -och även de sista åren - hans kvadruplar är otroliga och bara MÅSTE ses!
Wow!!!


Evgeni provade ingen kvadrupel men gav många fina trippel-trippel kombos =)




Syrrorna framför Globen för första gången.

De var 16 åkare plus Jag, Hunor, och Camilla.

Slutresultat - kul resa!
ps... alla bilder e inte mina.....ds.

mer om mer - snart.

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0