Badrumsmässa

Jag var ju på en badrumsmässa i helgen.
Det var faktiskt grymt kul och jag fick en MASSA idéer på hur jag vill ha det i framtiden.
Börjar ju nästan längta till att köpa hus!! haha

Såg en riktigt fräsig stege med hyllplan. Verkligen älskade den så en sån ska jag göra!
Eller rita och sen beställa..:)
Den är ju till ett badrum men jag tänker ha den i mitt sovrum. kommer bli grymt snyggt!
Här e den i vitt..:

Jag vill dock ha tre hyllplan så ska lägga till ett.
Wait n' see! jag kommer lägga upp resultatet=)

I samma "badrum" fanns ett riktigt fint mormorsskåp och ett sköööönt badkar... Vad tycks?


dusch ...


spegel


ÅÅH! fick så mycket idéer!!!

De hade även en avdelning med tillbehör och sådant.
Såå kul!! köpte två små söta ljus som hette peace och luktade himmelsk!
en cooling-ögonmask, en lukta gott påse att ha i linneskåp och garderober, 2 st organiska jättefina brun-beiga små handdukar, scrubbvantar... ja.. tror det va allt....
Det fanns SÅ mycket mer men priserna var något för höga för mig! jag menar.. en toaborste för 800 kr!!!!
Hittade en serie som jag SÅ gärna ville ha!! den var lite billigare men om tvålpump och en toaborste tillsammans gick ändå på 600 kr typ... hmpf... snackade i telefon hela tiden så hann inte ta kort men om jag ser dem igen så ska jag det! SÅ fina!
ooh, här hittade jag dem!

aaah!

anyways... Det är något jag ska göra igen! Badrumsmässor - Att rekommendera!! =)

puss
ttys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0