whats real n' whats not

Sitter å kikar på en serie å slappar lite... går in på ansiktsboken å får reda å en grej...
Den enda man kan lita på är sig själv. inte för att det är nån ny fakta men varje gång man får reda på nåt som bevisar det, blir man lika besviken som de första gångerna det händer.
Livet är inte rättvist.
Det står ju fast. å kanske vore det rätt jobbigt om det var det. Men att folk har mage att bete sig som riktiga jubelåsnor å sen bara fortsätta som vanligt?
att tex. ta över nåns liv... seriöst våldsnästla sig in hos någon annans vänner, å på nåt sätt lyckas vara kvar. jag förstår ju att dessa "vänner" inte heller borde va så mkt att ha men naee.. att person nr ett kan leva i sån förnekelse å faktiskt bara fortsätta? å kunna leva med sig själv. förneka det så mkt så att du själv inte längre tror på att det har hänt så har det heller inte hänt

ja, käranån...

har du haft någon vän som gått bakom ryggen på dig nån gång?
såg du det komma eller blev du bara jätteförvånad?
vad gjorde du?

ojoj, nu fick jag reda på att jag skulle jobba idag ändå.... hm...börar om tre timmar. får se om min röst håller.

puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0