vilken dag!

Pjuuu!
Vilken dag!
Sådana här dagar gillar jag!

gick upp tidigt imorse, lekte lite taxi.
åkte hem, sov lite
gick upp, frukost
Åkte till Göteborg och tog en dansklass med Johanna Amadeus. Grymt kul!
Tog en kort kort shoppingtur med Carro. Hittade en snygg mössa. Pic kommer ... kanske imorrn.
Köpte en delifresh kycklingburgare på Max. Faktiskt helt ok mat när man tittar på innehållet eftersom den inte är friterad, det är en lätt dressing, något grövre bröd, & sallad till. Gott! men den e stoooor!
Åkte hem mot Borås igen. Till gymmet.
Tog Cristins Step n' dance - Kul!
Sen blev Body combat med Mattias. -Kul det med!
Pjuuu! - trött i kroppen men mår prima!

JAG ÄLSKAR ATT TRÄNA! MITT LIV ÄR ATT DANSA! DET ÄLSKAR JAG ÄNNU MER!

kollar på en debatt nu om dokussåpan Kungarna av Tylösand...
Vad tycker ni?? asså, jag tycker dokussåpor kan vara underhållande ibland, jag tycker inte om dom men om jag inte kan sova så kan jag kika på ex paradise hotel som jag gör ibland för å bli trött. Men det här! jag kollade lite på nåt avsnitt å det e ju heeeeelt urballat! totalknas! Hur kan någon vilja ha den slags publiciteten frivilligt??? tokigt!! vad tycker ni?? berätta!

puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0