Veckans look/plagg

så jag skulle precis ut å springa ju. men nu öppnade himelen sig helt så jag väntar i fem minuter. solen skiner samtidigt så det går nog över snart.

Ni kanske läste om min shoppingtripp förra veckan.. ?
Min tröja från WESC är mitt absoluta favvo plagg just nu! man kan klä upp den, klä ner den, rocka till den och förfina den. funkar till allt!
så det blir veckans look.



tröja WESC, linne Foot locker, strumpbyxor ..uhm.. a.. två par vanliga varav ett par sönder., skor, Scorett, raggsockar ..uhm..aa. , väska kapp ahl och scarf från new york någonstans.

oj! nu håller det upp! ska väl passa på å få mig en löptur innan jobbet dårå.

ttys!

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0