vardagsrummet - det är det bästa stället att dansa på!

jobbet regerar. Har precis haft min sköna barndansgrupp. ålder 9-12 år på fre. 17.30, Studio Aktiv.
gick bra! det e skönt med barn som faktiskt har barnasinnet kvar..
kom fram till att det bästa stället att dansa på e i vardagsrummet=) tyckte jag iaf.. haha
Vi snacka ålder me...
& OOOOJ va gammal jag va... aa, för det tyckte dom. snart 24! oj.
och aa, det e lite så jag känner mig ibland....finns det nåt tragiskare? hahaa, 23?? det e ju ingen ålder alls! men varför känns det som om livet rinner ur mina händer då?? Så mycket jag vill hinna med, SÅ mycket jag vill göra!!
 kan jag bara säga och instämma med mig själv.
Bäst å skynda på å hinna med vad jag har tänkt..........

ett två tre KÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0