Sorteringsfinurlighet?

sitter och sorterar mina låtar i min ipod. det tar bra mkt tid... ni vet när man har en sisådär 50 stycken som bara heter låt 1, spår 1, track 15 osv...
Försöker lägga in både artist album och namn för att underlätta. många av dessa låtar använder jag ju på mina pass och då vill de till att man har dunderkollen!

Haha, tänkter tillbaka när jag fick mitt efterlängtade bumbibjörnar-kasettband.. stoppade in det i min bärbara kasettspelare satte de två muffar till hörlurar för öronen och gled in i min sagovärld. Kände mig nog lite cool där jag satt alla de timmar i bilen upp till fjällen, norrland och släktingar på andra platser.
Detta var inte särskilt längesen heller. tänk vad utvecklingen går framåt. nu finns allt på ett litet chip. min lilla I-pod har just nu 815 låtar i sig och lite annat, e väl inte tjockare än 3 mm och kanske 5 cm lång.
Eftersom utvecklingen går såpass snabbs framåt tycker jag väl att de skulle komma på ett sorteringssätt med när de ändå är igång=) att i-poden själv skulle höra på låtarnas röster om de kom från samma person och skulle därför lägga sig i rätt ordning=) bra va?? =) skulle väl iofs bli lite jobbigt om man inte ville ha dem i just den ordningen iofs... men då hade man bara kunnat avmarkera och köra ändå=)

Jobbar 3 timmar till. Sen blir det att kolla igenom musiken igen så den stämmer till mitt pass.

nee... Kaffeeeeeeeee :)

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0