söndaaaaag - valdag

Så idag gäller det. GÖR DIN RÖST HÖRD!


Sista chansen att rösta än på några år. så passa på. beat me to it! för jag har inte gjort det än. får bli efter combaten. ska iväg å köra ett pass nu klockan tio..BodyCombat står på schemat.
kom hem lite efter tre inatt från jobbet så jag e lite trött men det får gå. hoppas det går över snart=)
De va helt ok med folk ute men inte så många som vi vill ha.. people, where the F* r u guys??!

jag börjar få lite ångest................ fyller ju år på onsdag... hmmmm... aja.. får se hur det går..
aaa, Kaffet kallar.

jag har ju gjort några förändringar i min vardag... tänkte berätta mer om dom senare idag.. so stay tune=)

frukost - rårivna morötter, rödbetor, verum yoghurt med gojibär och några nötter.

hoppas ni får en grym söndag!
ttys!

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0