påse 2011?men mycket annat fint kommer!

liggerå  kikar på trender som kommer vår 2011... vet inte om jag gillar det jag ser...
jag menar.. jag e ju allt för baggy, oversize, boyfriend fit osv. I luv it long time! men många av dessa klänningar ser ju ut som square påsar..... enfärgade, sömnlösa... asså visst. charm å simplicity i all ära men naee... aja, kan ju sätta till en massa accesoarer, eller någ skärp så blir det kanske bättre. men men. lätt mode att sy hemma iaf!=) kanske*
döm själva ...


Calvin Klein

det e mkt sånt här från fler än CK. Dock kan man behålla oversizeskjortorna som klänningar.
det e mkt fina material ex. shiffong, satin, silke osv. många jumpsuits fortfarande *yaaaay!*, & MYCKET VITT! alltså, väääldigt mkt vitt. beige, nude
bla.

Donna Karan lyckas alltid

snyggt! men dock så svårburet från Michael Kors

Oscar De La Renta vill ha diskret romantik och sotade ögon

mer lätta fabrikat från Vera Wang. bryter med lite rockiga skyhigh skor. Himelskt!
frisyren kan hon dock strunta i tycker jag.....

Min glasögonfavvo designer Marc Jacobs kör på glatt 70 tal genom hela kollektionen.

Mer vitt och intressanta linjer från Alexander Wang

även mintgrönt med lite grövre skor fallar mr Wang i smaken. Mig med!

slutligen för idag - ÄLSKA kappan från Oscar de la Renta!
VILL HA!

puss 4 so long
ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0