morgonprommis & morgonnyttigheter

Hej hej!
det blev en timmas prommis imorse trots dålig sömn *stolt*;-)
sen frukostsmoothie med
rårivna morötter, rödbeta, kålrot, äppelklyftor, jordgubbskross, avocado, vetegroddar, proteinpulver, naturell youghurt, och vatten.
En hiiimlans massa saker men jag tog vad jag hade. hade ju ganska lite av allt. kom dock på att jag ska skippa kålroten nästa gång. smaken av kålrot går igenom allt och lämnar kvar en något besk smak. om man har en riktigt färsk kålrot så ska denna ge en söt smak men det gjorde inte min riktigt. så nästa gång blir det utan.
Allt ger mkt järn, betakaroten, antioxidanter & c-vitamin, kalium, magnesium, & selen, & bra fleromättade & enkelomättade fetter!



oops! gotta go! fika på stan=) med F och A som har kommit hem från newwan. Guuuud vad jag saknar den jäkla stan!!!:/

ttys! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0