mmmm! god nattglassssssss

så idag blev det en prommis på en timme, ett kort intensivt benpass på 30 minuter och sen plötsligt eftersom min älskade chef M va lite krasslig så blev det ett combat pass oxå!=) synd för han, kul för mig!
gick grymt bra å alla va grymt bra =)

så nu sitter jag här... tio... å äter min hemmagorda glass... haha, INTE alls ok, men jag vaaaa så sugen!
tur att jag själv har gjort den, proteinberikat den lite å att det endast e typ.... 3,5% fett i.
mmm! gott e det!


nu blire å koppla av lite .sen ska jag försöka gå å lägga mig tidigt för en gång skull.
jag håller på å vänder på dygnet igen... INTE ok det heller!

aja, sov så gott mina vänner!!!

kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0