Mini-vispens återkomst! :-D

yaaaay!
Jag har fått en sprillans mycket funktionell sprillans NY sprillans brilliant liten minivisp!=)
yaaay!
eller faktiskt två=) hahaha, så jag har en i fall att den ena går sönder... just in case..=)
Haha, jag e så lycklig att jag nästan trillar av stolen=)
längtar tills jag får mi morgonlatte. MUMS*

åå, jag hinner inte skriva så mkt här denna veckan för den e craaazy!
kom hem för en timma sen å sitter å pluggar Bodycombat koreografi för release 45! premiär på Måndag!
kommer bli grymt!
va ju i gbg å dansade idag. N va sjuk så S hade hand om oss=) han e riktigt grym och ger en bra energipuff och nytändning. säger himlans brillianta saker med så det e bra!

hade mina konståkningstejer sen på kvällen å dom va lika grymma som i våras.
GUUUD vad jag älskar att vara i ishallen. bara att få känna den unkna lukten liksom. det e grymt skönt.
Tänk vad många tusentals timmar jag har varit där.. ojojoj.

Imorgon blir det Högskolan hela dagen. kul! längesen jag jobbade där nu.
sen har jag mina mellanstora brudar på SA. sen blire antagligen jobb på V hela natten.
Lördag - Parteeey! kul kul! 60-års ferra is coming up! P & C fyller 30. 30+30=60. weeei=)
hoppas jag kan skriva lite mer intressant på dagen där före.

ne, ska fortsätta plugga lite choreo innan sängen kallar. klockan ställs på 6.20 så hoppas VERKLIGEN jag kan sova. annars blir det väl att gå in här å skriva mer sömntips.. haha, jag har ju några stycken! men dom verkar inte bita på mig..:/

puss!
ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0